bakat och snart klar

Havreflarn och Dajmkakor är klart nu!
Tårtvalet återstår, men det får jag klura lite mera på..Har funderingar på en Sockerkaksbotten och sen ett lager dummlefluff och ett lager Glasskräm och sen spackla med smörkräm(Päron? Vanilj? Choklad?)
 
Underbar morgon, blev väckt av Johnny. En stor kram och ett skratt! Oslagbart uppvaknande. Sen blev det frukost innan jag fick ett ryck och böt till Påskgardiner och pyntade lite! vid 9,30 åkte vi in till Gimo och hämtade hem Ekan (sandlådeprojekt!)
Jag passade på att gå en sväng i Gimo och sen avsluta den med lek och bus i rastgården! (så nu har jag en trött hund!)
Johnny är med och bestiger berget på gården!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0