Sandlåda

Jag har en sandlådeplan!
Robin har en gammel Eka som ligger och inte används, så den tänkte jag släpa hem och göra i ordning till sandlåda! Hur coolt är inte det med ett "piratskepp" som sandlåda?
Båten har ju sett sina glansdagar, men med lite sand och annat fix så tror jag det kommer bli bra! Och där motorn händer är det som en låda (där bensindunk ska stå..) DÄR tänkte jag att man kan ha hinkar och spadar när man inte leker med det. Ording och reda i sandlådan är väl bra ?
Vad tror ni om det här?
Ni som redan har sandlåda, vad ska man tänka på`?
 
Kom på idén när vi satte upp gungställingen i tisdags,  kännde mig väldigt uppfinningsrik. Tror faktiskt att det ska stå vid berget också!
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Smart idé :)

2014-02-28 @ 14:41:55 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0