Tack och Tack vackra höst

Känns helt okej att sitta inne i köket, med min lunch och kolla ut på dom otrolig vackra färgerna som höster har att bjuda på. Färgerna gör sig väldigt bra ihop med haglet som rasar ner(iallafall när man sitter inne i värmen)
 
Vill tacka Linda för en trevlig kväll igår, ett mysigt litet kalas hon hade att bjuda på! Johnny var lugn som en filbunke, han var trött efter en dag på dagis och sen komma till ett ställe med en massa folk, då förstår iallafall jag att man tar det lite piano.
 Linda verkade vara nöjd med sin present som jag och Johnny hittade på...
 
Den nedre fick hon av oss!
 
Nu ska jag trotsa vädergudarna och ta en promenad med Kingen innan lite jobb.
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0