Spännande dag

Förmiddagen spenderade vi på Jälla, där hade dom något form av öppethus. Man fick kolla på alla djur och alla maskiner (som Johnny tyckte var roligast!), åka traktor, och en hel del aktiviteter för barnen. Riktigt mysigt!
Kollade en sväng på deras Pay and Jump också,gissa om Johnny tyckte det var spännande med hästarna som hoppade(vi har tidigare bara kolalt hoppning på tv)
 
Efter vårat besök på Jälla åkte vi och käkade och sen vidare till Mekonomen för att köpa bilderar till min bil.. en tråkig utgift som landade på 2500 kr (men då hoppas jag bilen går igenom!) och framförallt så åker vi säkert med helt nya bromsar! (det var verkligen dags att byta)
 
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag tyckte jag såg eran bil på Donken också ;)

Svar: Attans, jag blev avslöjad.... ;) HahahÅt ni också där, eller tog ni Max ? ;)
Sandra

2014-09-20 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0