Musik och Hosta

Har blivit inbjuden till en FB sida av ett band. Och det här bandet har jag vetat om en längere tid (vi snackar år...) fast aldrig lyssnat "på riktigt", MEN igår! Lyssnade jag och blev glatt överraskad! -Det här var ju bra!
Jag har egentligen inte någon koll på bandet i sig, men med Viktor Odeheim i spetsen så lirar dom lite överallt ser det ut som.. Jag hittade dom på spotify igår kväll, precis innan jag skulle skala ett gäng räkor (efter som att jag glömde bort att laga middag....)
 
Lite "ny" musik till räkskalandet blev väldigt bra! Att jag sen fick avbryta räkskalandet lite nu och då för att Johnny var hostig blev ju mindre bra.
Inatt har liten hostat en hel del, varit upp hur många gånger som helst, eller ja iallafall fram till kl 23,30 för sen sov vi heeela  natten fram till kl 05,30, så vi kör dagis idag med! Visst är jag en hemsk mamma? Som lämnar mitt barn på dagis när han har hostat i natt?!?! ja vissa kanske tycker så. MEN! lite hosta och en väldigt pigg unge är ingen idé att vara hemma med, han kommer klättra på väggarna då.(+att alla ungar hostar och snorar på dagis!)
 
tappert försök att få en bra selfie med lilla J! Haha, våran starka sida är inte att vara stilla.. bättre lycka nästa gång..typ! :)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0