Morgon Mys med Jossan

Veckora bara susar iväg! Kvällarna rullar på, speciellt onsdagar och torsdagar då det är dans!
(föresten, behöver jag en kille att dansa bugg med!! Känner du någon, eller kaske du själv? Hör av er!)
 

Inatt har vi haft Jossan här, och Johny tyckte det var spännande att hon låg i soffan i morse. (Uppstigning kl 05) Lämnade jossan vid bussen när J. tog en powernap i vagnen.. När han sedan vaknar och letar efter jossan så blev det lite svårt att förklara att hon åkte med bussen. Han letade och letade, men nää, ingen Jossan här!
Såhär mysigt hade Johnny det med Moster i morse!
 
Regn och rusk, vilket innebär att jag får leta upp underställ och mössa, för jag tänker minnsan inte frysa ihjäl på jobbet idag. Igår trodde jag att sbjörnarna skulle äta upp mig, På riktigt!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0