livet på landet

Älskar dom här mornarna tillsammans med Johnny! Att få mysa och leka på morgonen är så kul, så underbart. Att få ett par timmar tillsammans innan dagis och jobb är guld värlt! Man hinner tanka positiv energi och får njuta av dagen. Och kvällarna hinner vi också leka på, jag kommer hem precis till middagen och sen 100% bus! -Älskar mitt nya jobb! Som passar mitt familjeliv.
Så skrev jag igår, och glömde skriva klart! (Fick brottom till jobbet)
 
Idag har vi roat oss med att hämta hem kött, fyllt kylen(som ekade) och tömt tvättkorgen! En hel del utelek har det också blivit! Vi cyklade och kollade på den stora tröskan vilket johnny tyckte var spännande. Mötte på två får som var ute och gick helt ensamma utaför hagen också. Nu är det rally här inne, ska sart fixa middag.
 
Någon av er läsare som vet vad man kan göra med vidruvor?
Min vindruvor här ute på altanen börjar bli klara... Såklart är dom goda att äta, men sen då?
 sådär mysigt kan man ha det på stora gungan under björken, där låg man bra!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0