Jag har RÖSTAT

Jag har röstat!
Hoppas alla röstar idag, för just din röst kan vara avgörande!
 
Visst är jag less på allt snack om plitiker hit och dit, överallt! Är det inte i tidningen så är det på nätet, hela brevlådan har svämmat över med valkampanjer (eldningsbart material...) Så egentligen borde de parti som lagt mest reklam i brevlådan få köpa ny åt mig (och hela svenska folket!) För den har nästa gått sönder.. Nåväl skämt å sido! Varför kan man inte bara göra 1 katalog med ALLA PARTIERS åsikter och tankar, samt valsedlar i ? Vore inte det bättre? Jag röstar för det! Sen kan dom få stå där dom vill på torg och andra ställen å frysa för å ragga röster, upp till dom. men just reklam i brevlådan stör mig!
 
Nu ska vi väl höra om allt gnäll om vilket parti som fick si och så många röster osv. i några veckor..
Hoppas bara att dom håller vad dom lovar och gör ett bra jobb !
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0