Yees!

Yeees,Fick ett bra samtal, och nu är vi på G!
 

Har haft den bästa lördagen på länge!
Började med sovmorgon, frukost med min prins och sen ut i det underbara vädret. Vi åkte in till XLbygg och köpte material + färg till en Tv möbel och köksbordet(och stolarna)!
Nu har jag en (nästan) färdig tvmöbel. Har kvistlackat, så i morgon ska jag måla klart allt. Ska försöka måla bordet och stolarna idag med.
 
Johnny har varit på strålade humör hela dagen! Han har varit så duktig, var med till stallet också.
Vi åt sen lunch innan vi cyklade och skulle kolla på Kossorna, dock somnade han på vägen hem och den där Powernapen gjorde att han var lika glad nu på kvällen som mitt på dagen. Så vi har haft lördagsmys framför kaminen med gurka som tilltugg. (Kan skvallra om att vi åt fruktsallad till middag....)
 Bjuder på en Osminkad bild på en Fixar Tjej!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0