Nuså

Igår var en skitdag, så nu kan det bara bli bättre..lagom stressad över att jag missade dansen igår, men tänkte att det är ingen idé att dansa förkyld, så jag väntar ut förkylningen och laddar om för en ny vecka..
 

Johnny väckte mig typ 04,40 med en bok i ansiktet, närmare bestämt Berra Bergningsbil! Dock var den (elaka) mamma inte så sugen på att läsa, trött som tusan var jag med efter som att det blev sent igår hos Linda igår. Johnny roade sig med att försöka ta ner tavlorna ovanför sängen innan det blev frukost.
 
Nu ska jag hålla tummarna för att jag får ett bra telefonsamtal idag! Känner mig taggad på livet, full med energi. Kanske ska jag ringa upp själv och kolla hur allt verkar?
 
 

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0