Mina byxor

Hade en lugn mysig morgon med Johnny, mamma och Jossan. Så säger mamma någon om nån ålder, varpå jag kommer på att J. har tid på vårdcentralen för 1,5 årskontroll. Jag vrålar typ,helvete vårdecentralen om 10 min med johnny. Snabba ryck ner dit. Kom in där med andan i halsen, i tid med! Allt gick bra.
 
Hur kan man tappa bort ett par byxor?
Jag har tappat bort ett par mjukisbyxor, jag är säker på att Jossan har dom, men hon pårtår att jag har fått dom. Och Jossan har tappat bort ett par jeans som hon påstår att jag har tagit(vi har ganska lika byxor)
Men hur lyckas man? Byorna har man rimligtvis på sig när man åker hemifrån folk.. men man vet aldrig,
 
Jag och Jossan bor inte ihop.. vi delar inte ens garderob.. eller jo typ! Det är Bra med syskon.
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0