Krogen baby!

Magnus Betnér och Soran Ismail, vilka killar! Jag är verkligen glatt överraskad, så jäkla bra. Skrattade så tårarna rann, och knappt så att man fick luft. 
 
Efter Skratt och prat så drog vi vidare till Etage, och ja det stället kan man ju diskutera. Men trevligt hade vi! Att dansa till 3 på natten med Lillasyster och Linda är inte min vardag.. men skulle kunna bli. Dans är alltid kul!
Låg hemma i sängen vid 5 i morse, efter som att mina vapedragare tjatade till sig donken..Klev upp för en lite stund sen, har tagit årets kanske skönaste dusch och en rejäl kopp kaffe, börjar känna mig som folk igen.
 
Någon (läs jag) har slarvat bort dom skönaste mjukisbyxorna, så jag lär rensa igenom alla kläder som är en enda röra just nu.... För idag är det jag som täker gå klädd i myskläder hela dagen!  (Med undantag för Långpromenaden till skogs som jag tänker ta med Kingen) Dags att byta morgonrocken mot Lundhags byxorna och handduken till håret mot mössa, för nu ska jag ut och fota min prins!
 
Gårdagens look
Puss!
/Sandra
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0