Kaos

Helgen fortsatte inte riktigt som tänkt! Magsjuka och sjuk hund. Tur man är supermom! och ännu mer tur att min mamma kunde ha Johnny.
 
Nu är allt bra här igen! Kingen har blivit sövd och fått öronen spolade. Man har satt honom på antibiotika, örondroppar och smärtstillande, så nu hoppas vi att dom elaka bakterierna försvinner. Tackar gudarna för att veterinären finns nära till hands!  Inge vidare kul att ha en hängig hund.. Men snart är han nog sitt vanliga jag.
Folk som inte har barn eller hund förstår nog inte hur mycket dom betyder. Kingen och Johnny är liksom mitt allt, gör vad som helst för dom två! (Katten Morris också förståss!)
 
Nu hoppas jag kunna måla klart min tv-möbel, herre gud det tar tid när man ska lyckas bli sjuk mitt i allt, sen ska köksbordet få sig en omgång.  Tv-möbeln då, den hade jag tänkt haft lyse i, men efter som att jag är oduglig på el så fick jag en ny idé om hur det ska bli.. ikväll ska jag troligtvis få hem material till det. Kanske att ni får se lite av det i morgon.
 Tills dess, ha det bra!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0