hua!

Dåligt med uppdatering här! Men så kan det gå när kattskrället tuggar på internet sladden.. (Ja, vi har en sladd från modemet till datorn! ganska omodernt, jag vet!)
 
Har krigat mig igenom dom här dagarna, varit tokförkyld! Så igår somnade jag när ja la Johnny, dvs. kl 7 (egentligen lite tidigare då jag låg på soffan och småvilade innan) vaknade i morse 05,30 Känner mig utvilad! Fast ändå seg.. Jäkla förkylningsbaciller. Tror inte vädret hjälper till att bli frisk snabbare häller, snålblåst och spöregn.
Inte för att lite regn har hindrat mig från något förut. I morse tog jag och Kingen en promenad i spöregn, och blev förföljda.. Hua!
 
Gjorde något som jag aldrig gör, jag utnyttjade att jag har en stor svart hund.... Jag triggade igång Kingen till att hoppa och skälla, (tro mig hans skall får vem som helst att backa)
Så här va det, jag mötte 2 killar på en grusväg, dom vänder och följer efter mig. Jag går snabbar och dom hakar på, då utnyttjar jag mitt läge med hund. Dom länger avståndet och aa, jag går på. Tack och lov så var det fler folk ute på asfaltsvägen.  Men adrenalinet kickade igång och jag tror kingen märkte det på mig...
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0