vuxenpoäng

Kallt som faasiken ute, många deppar över det. Men jag njuter lite! Sommar och värme i all ära, men lite sköt att få ta på sig en mysig filt, eller gå snabbt som fan för att inte frysa ihjäl...
 
Igår sammlade jag mååånga vuxenpoäng.. Frostade av frysen (Jag vet inte ens om jag gjort det sen vi flyttade in, pinsamt?!? svar ja!) Passade på att göra en lista på vad som finns i också, en massa köttfärs (15 paket på 500g - 700g, det är MYCKET KÖTTFÄRS DE!) En massa dill och räkor finns, samt 4 påsar bullar och en massa annat "smått och gott".. Dammsugit bakom soffan också, det var lääängesen det gjorde, och dammråttora morrade ordentligt. Tror dom har ätit anabola, för dom var galet stora... men nu är dom borta!
/Sandra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Skönt när de är gjort iallafall :)

2014-05-27 @ 18:30:42 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0