Underbar start

Vi har haft sjukstuga här hemma! Nu tror jag vi är på banan igen.. Johnny har varit hängig, och jag åkte på en däng jag med. Jag har varit extremt trött, ont i halsen och snorig som tusan. Men nu så, låter de bara som att jag tagit en "Wirre" för mycket..
 
Vilken bra moron vi haft, jag vakade av att J. killade mig i ansiktet och när han såg att jag reagerade så lös han upp som en sol! Så härligt, sen tog vi en kaosartad frukost tillsammans innan vi började plocka här hemma.
 
Har nog aldrig varit så effektiv med mitt duchande tidigare som jag var idag.
In i ducen, blöta ner hela sig, schamponera håret, skölj ur, I med hårinpackning, ur duschen och borsta tänderna, köra tandtråd (Tandläkaren tvingar mig numera!) och sen in i duschen och skölj ur. Tadaaaa! (Kroppen hiner man tvåla in och skölja av medans man har schampo i...)
 Johnny sov i vagnen så jag passade på att föna håret också, inte gjort de på 200 år minst!
Så medans jag sprang mella badrummet och sovrummet med hårfönen hann jag också med att dra igång en kastrull med potatis, som snart är klar. Och nu är håret tort också! - Det känns så där salongsfint nu!
 
Ni vet dom där låååååga duscharna på 35-40 minuter har jag sagt hej då till numera, tempo är min grej! och låånga bad händer inte häller så ofta numera.. Men de bästa med det är att man slipper likna ett russin.
 /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0