Spännande

God mat, trevligt sällskap, barnen lekte, och precis lagom sent. Hur perfekt är inte det sista April-firandet då?
TOPPEN!

Vaknade upp i morse av SNÖ?!? saay wat!? Snö, nu? förra helgen solade jag ute.. vad hände? Ja hur som hällst så blev det strömlöst här, och ett träd över el-ledningen var förklaringen. Men avbrottet varade i kanske 20 min så ingen fara. En grävmaskin var här och tog bort trädet, Johnny tyckte det var otroligt spännande!
Efter frukost åkte vi och hälsade på min farmor och farfar, där finns en massa spännande småsaker man kan plocka med tycker Johnny! När vi hade vänt upp och ner på deras hus ett antalgånger och fikat så for vi hem. Johnny somande i bilen och sov i 2 timmar, så jag och robin åt mat ensama samt sov 1 timme. Hur ofta händer det att man sover tillsammans 1 timme mitt på dagen? Typ Aldrig, men idag så!
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0