kom och hämta!

Herre gud, när vi klippte gräset tidigare i veckan så fick jag galet ont i halsen "frå ingenstans" och det har hållt i sig.  Så i morse hade jag ingen röst, lätt att leka med Johnny då.. Speciellt när han gärna vill läsa på morgonen.
Som tur va så somande han i vagen och sov ca 1 timme så jag kunde dricka Thé och kurera mig! kl 8 kom Morfar och lekte lite, sen kom grannen och vi har varit i heeela östhammar föra att hitta en Uppnlåsbar pool, och vi hittade en för 79 kronor (Då ingick badoll och badring med!) Lagom pris.
 
Vi har även lek hos grannen med alla dagbarn, hur kul som helst! sandlåda och en massa roliga leksaker. Vi traskade hem för att sova lite lunch, men de gick inte! Så en badning i poolen blev det, sen kom en "gammal" vän på besök, massa bus med hundarna och lite rabarberplockning!
 
Rabarber ja... Vill någon ha? har fortfarande mycket kvar!!
 
Har ni läsare något bra tips på vad man kan göra med rabarber?
 
Saft har jag gjort
Marmelad var de någon som sa
Paj - Det gör jag på alla bär!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0