Hua!

Åhh, precis nyss smällde råtfällan i köket! Vågade mig dit och den jäkeln sitter där han sitter (död numera) Paaaniiik! Om 1 timme anländer hjälpen, men skulle behövt en modig mäniska här nu! Precis NU!
 
Vart är Pappan i huset när jag behöver honom? Kan nästa ge mig fan på att han jobbar över idag med, bara för att... Då ringer jag Anticimex så får dom ta bort en dö' råtta! Och jag som hade tänkt haft maten klar, men glömm att jag går in dit nu.. Råttan KAN ju hoppa upp och bitas (Ja, jag tror att råttor kan börja leva igen..Förresten så kanske den spelar död bara!)
 
Bild får ni inte, törs in ta en bild på fanskapet... Då bits den! Jag loovar!
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0