Hard work

öppnaförskolan började vi dagen med, och Johnny somnade på väg hem så väl hemma tog jag en promenad m kingen innan jag la mig nära Johnny och sov en stund! så härligt att ha dom små liven tätt intill sig. Efter vår tupplur käkade vi fruktmellis innan vi gick ut och lekte!
När pappan i huset kommit hem for vi till Gimo och hämtade en garderobadörr (som vi glömde igår..) Sen till det roliga, klippa gräs! Jag bakade kesobröd, och mellan plåtarna hann jag klippa gräset och sen springa in, byta plåt och ut igen! dårskap, jag vet! gräsmattan är klippt och brödet paketerat, nu återstår att sova! sova ja.... när Johnny somnar tog jag "babywatchen" och klippte klart gräset!

-"God natt på dig min nallevän, snart är det morgon då ses vi igen!"- ur Johnnys favorit bok! <3

/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0