Bra start!

 
I morse kickstartade vi veckan med en härlig promenad, Johnny somnade i vagnen och jag passade då på att ta den lite längere rundan. Han vaknade 100m innan vi var hemma, så då blev det såklart en massa bus!
Har möblerat om på altanen, och fått en briliant idé till hur hallen kommer bli i höst! Fick också lite små idéer till hur jag ska få sovrummet bra..
 
Johnny hjälpte mig att vika iordnings hans kläder, jag vek ihop och la i lådan, han försökte klä på sig alla kläder och la dom sen på golvet! Underbara unge. Vi har tvättat upp "Dom första sägklädera och täcket" som Johnny hade i vaggan.. Nu hänger dom små rängkläderna på tork, och nog fan är det med en tår i ögat. Tankarna snurrar, herregud har han varit så liten, det där lillalilla täcket var enormt för honom när vi kom hem från BB...
När jag hängde upp all tvätt på altanen så lyckades Johnny dra ner en burk så det avslutades med blodbad på altanen.. (överdriver kanske lite, men det rann blod ur munnen på honom!) Så Mellis och sen sova i vagnen var en bra lösning!
 
Godaste melliset ever idag! Smootie med massor av olika frukt och bär samt 1 halft kex med leverpastej (Jag hoppade över kexet.. men Johnny gillade det)
Plocka ur ALLA strumpor!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0