blablabla

I morse var vi till dagis och hälsade på, "fröknarna" verkade vara bra och Johnny släppte mig snabbt och gick iväg. Så tror det kommer bli bra där! Vi passade-på att heja på Johnnys farmor som jobbar på en annan avdelning där. Efter dagisbesöket åkte vi till lekparken, gungade och grejede i sanden innan vi for hem och åt mellis, redan kl 11 var Johnny super trött så nu sover han gott i vagnen. Jag skulle sola, men solen lyser med sin frånvaro. Surt, iallafall när man har förberett sig (var till och med seriös och smörjde in mig.....)
 
Får väl ta och förbereda middagen, för ikväll ska vi iväg till några vänner på fika. Så får ha middagen klar så det inte bli så sent för dom små liven!
Den här morgonen drog jag en promenad i tofflor! Jösses hur det måste sett ut, men jag har början på skavsår.. Så jag tänker vara försiktig om fötterna nu. Det var tydligen inte bra att byta 3 par skor samtidigt!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0