Vår hall

Började morgnonen med ett försök till att ta en promenad... Blåsten gjorde att Kingen var hoppig och allmänt "tussig i huvudet" Johnny ville inte ligga i vagnen så vi vände och gick hem efter några meter! Vi lekte och plockade ur alla lådor i hallen! (Jag plockade dock ur diskmaskinen, och i med det smutsiga!) Sen testade vi gå igen, då gick det bra.
 
ONÖDIG FAKTA!
I förrgår gick jag med Robin som sällskap, då gick vi ganska "normal" (sakta om du frågar mig) fart, idag gick jag "själv" (Mitt team med barnvagn å hund var självklart med!) Då gick det 3 minuter snabbare per Kilometer!
Nu har ni sett en del av våran Hall... Johnny har fått "inreda" på sitt vis medans jag städade i köket.. Något säger mig att jag BORDE organisera om hallen!
 - Men jag vet inte..
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0