Tralalala

Började dagen med sovmorgon till 05,30 (Hela natten i sin egna säng!!) Sen lekte vi en stund innan vi gjorde frukost och promenad. Vid 9 tiden åkte vi in till Öppnaförskola och lekte, nu sover han gott i sitt rum och jag har förflyttat mig in från Altanen.
 
Ska nog ta en Powernap.. blev sent igår! och blir sent idag med. Ska dansa lite, och kanske att man lyckas bättre idag. När jag skriver om dansen här så är jag väldigt kritisk mot mig själv! Jag vill bli bättre och kritiserar mig själv väldigt hårt. (både bra och dåligt) Nästan på gränsen till för hårt ibland.. Kan känna att det inte är kul, men det är bara jag som piskar.. Den där moroten är framgång för mig.. Så kämpa på!
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0