På G igen

Okej, vilken jobbig gårdag det var. Eller inte jobbig som i JOBBIG. Men allt blev bara fel, vaknade på helt fel sida! Och saken blev inte bättre av att Robin va irriterad på morgonen också.. Sen när vi väl va ute på promenad och pappan på jobbet så känndes allt bra. MEN så fick Kingen ett frispel och skulle INTE sammarbeta.. *Morr, pust och stön!
Men tog mig i kragen och åkte iväg och dansade lite på kvällen, känndes lite bättre.. Men vissa turer funkade inte!
 
Idag tar vi nya tag och det känns bättre!
Vi var iväg till öppnaförskolan och lekte, nu soverJohnny och jag har typ en massa måsten! (Men dom kanske kan vänta?!) Vad resten av dagen bjuder på får vi se, ikväll blir det dans igen! Hoppas på bättere Motivation från min sida då..
Solen på väg upp! Bild från i morse, tänk att solen gör mig så glad! :)
 
 /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0