Mysig morgon

Igår efter inlägget om att alla sov så gjorde jag tacos.. men bara jag som åt. Pappan fortsatte sova och sov tills i morse, han har varit vaken i 15 min sov sen sovit igen. (Förkyld? han känner sig dösjuk) Johnny och jag grejade lite här hemma, dock hade nog Johnny ont i munnen för han vägrade äta...
 
inatt vid 2-3 tiden vaknade johnny och ville inte somna om, så han fick ligga mellan mig och Robin, då sov han som en stock till 05,40 i morse! Mysigt att vakna av en spark i ansiktet och sen ett asgarv! Vi gick upp och gjorde välling, men den åt vi i sängen, riktigt härligt! (om man bortser från den sjuka pappan)
 
Idag har vi hunnit dammsuga, tvätta (inne på maskin 2 nu), plockat i och ur diskmaskin, servat pappan, lekt, och hängt undan gårdagens tvätt.. Eldningen får vi inte glömma!  Nu ska vi ta en promenad med Kingen, för någon börjar bli trött....
 
 Bild från i helgen.. Eldning och gungning, riktigt kul!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0