Myggen är i faarten

Inatt sov Johnny hela natten! (vaknade till vid 04,30 och fick ligga mellan oss och somnade om!) Så strax innan 06 gick vi upp idag!
 
Jag känner mig så enormt energipåfyllt, måste vara vårvädret som boostar mig med energi!? Dock lite kallt, men hittar man ett icke blåsigt ställe med sol som ligger på så kan man nästan få sommarkännslor! 
Ska nog passa på att sova lite medans Johnny sover, för ikväll blir de fullt ös :)
Bild från igår.. Fick lov att dra på myggnätet! Förra året vid den här tiden var det snö och kallt! (tro mig jag mins! Väldigt gravid och väntade sååå på att liten skulle komma.. Varje hundpromenad var jobbig i kylan!)
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så skönt att va riktigt utvilad :) Ha en fortsatt bra dag :)

2014-03-25 @ 16:06:01 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0