Kretiviteten flödar!

 
 
Pinnnar från naturen (läs, våran gård!) Fjädrar och "ägg" fyndade jag på ÖoB igår (efter lunchdaten med Linda) Så igårkväll, med hela familjen hemma Pysslade vi ihop detta! Alla var med, så härligt att man kan göra något ihop, även om Johnny ville äta upp fjädrarna till en början, men pinnarna var ju extremt roliga tyckte han. - Mitt andra pyssel med Johnny!-
 
Mitt första Pyssel med Johnny kan jag ju berätta om också..
Vi gjorde egen Fingerfärg som vi målade på papper med, till en början fick Johnny skapa fritt så att han fick vänja sig vid det superkladdiga. Sen så gjorde vi varsit handavtryck på samma Canvastavla! (Jag med röd färg, Johnny med "havsblå") -Tanken är att Faderskapet ska sätta dit sin hand också!- 
En ganska rolig familje grej att ha på väggen, eller varför inte ge bort till farmor och farfar/Mormor och Morfar?!
HUR PYSSLAR NI MED BARN ?
 
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med en tavla som alla gjort sitt handavtryck på! Jag har endast gjort gipsavtryck, men nu blev jag inspirerad :) Önskar dock att man hade haft tid och ork att göra hand/fotavtryck redan när Ludde var liten, för man glömmer så fort hur små dom är när dom ploppar ut!

Svar: Kul att Inspirera! :) Gipsavgtryck gjorde vi vid 4 månaders ålder, men skulle velat gjort på papper med.. lätt att vara efterklok ;)
Sandra

2014-03-27 @ 08:45:00 // URL: http://www.jagoverleveralltutomdoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0