just precis nu!

Är glad att ni fortsätter läsa fasten min inlägg är "fattiga" just nu! Motivationen att formulera mig bra är som bortblåst, precis lika bortblåst som vårväderet! Tror den motivationen har omvänt sig till en massa tvätt och lagt sig i min tvättkorg!
 
Kom hem för en stund sen, passade på att starta 1 maskin tvätt och rensa bort all reklam.. Välbehövligt men ack så drygt att behöva ta tag i det när man egentligen känner för att riva ut varernda skåp och bara kasta grejer omkring sig! Jag ska inte göra det rörigt här, ska försöka samla mig och samla ihop alla grejer som ligger lite här och där. Sen får jag väl dra en vals med dammsugaren samt en svängom med golvmoppen!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0