vilken kväll!

Att slinka in hemma 04.30 efter en kväll på stan hör inte till vanligheterna för mig längre! Men igår (eller i morse...) så gjorde jag det...

Igår så var jag och min vapendragare ut på äventyr ihop med en annan trevlig tjej, först grillat och vin sen uppsala by night! Vi skulle sett/hört syster sol, men är man för ung så är man... vi hamnade på Etage och hade galet kul! sjöng nationalsången och drack drinkar. dans blev de me! när krogen stängde så blev de drive in på max, STACARS VÅR CHAFFIS!!

Hur kul jag än hade igår så är det oslagbart att få spendera dagen med Johnny! vi har redan hunnit gunga och lekt på gräsmattan!


min utsikt just nu! Kaffe på altanen med en tidning till.
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0