Tack

Här har jag gått och tänkt på mitt inlägg jag skrev sist.Jag har velat kräkas över dom där bristningarna samtidigt som jag är tacksam för min fina son<3 Måste bara tacka er fina människor som ringt, skickat sms eller skrivt en fin komtentar till mig, vilken underbar peppning! NI ÄR BÄST
Det är sånna som ni som gör att man orkar kämpa lite extra!
 
När jag skrev inlägget första gången så läste jag igenom och gjorde om, anledningen till att jag gjorde om var för att den första gången hade jag med en massa förklaringar till varför jag slutade amma, varför jag kännde som jag gjorde osv. Men sen tänkte jag, Varför ska jag förklara mig? man har ju rätt att välja om man vill amma eller inte, man har rätt att göra sina val själv! Ibland blir man så less på hur man "måste förklara sig". Folk kan väl bara köpa att jag är jag. Duger det inte så far åt helvete. PUNKT SLUT
 
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0