Studenten

..sjung om studentens lyckliga daar'.. tra la la lalaa...
Idag tar Tove studenten, och det ska firas! Först ska vi kolla när studenterna släpps ut från skolan, sen blir det mottagning hemma hos dom i österbybruk.
 
Kan ni förstå att det är 3 år sen jag själv sparng ut från bruksgymasiet med hela livet framför mig, en helt ny värld öppnade sig, man blev "utkastad" i verkligheten. Min student minns jag som kul, vi spenderade kvällen i Uppsala och minns jag inte helt fel så somnade jag tidigt..
 
Det här inlägget är tidsinställt då jag kommer ha fullt upp med att komma iväg till bruks, ska försöka hålla både mig och Johnny fläckfria också... Tur att johnny fick två "fin-skjortor" i julklapp!
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0