Regn och rusk

Regn och rusk, nästan lite höst ute! Tussen är tokig över att hon "måste vara inne", ja alltså den donnan går helst inte ut i regn. Så hon klättrar på väggarna istället. Kingen tänker helst inte gå ut alls idag, man blir ju blöt i pälsen! Och jag skulle nog helst stanna inne jag med! Johnny vill ut han med, så mamman får väl ge sig och klä på sig regnkläder och gå ut!
 
Igår kväll efter ett kalas vi var på så målade jag klart städskrubben. (den har varit grundad sen innan jul...var sak tar sin tid..)  Men kanske att jag ska måla 1 gång till, vi får se. ska granska den idag med bygglampan på sisådär 1500w Då ser man alla småskavanker! bra eller dåligt, jag vet inte. Men när man sen släcker så ser det förjävla bra ut iallafall, och det är pluss i kanten!
 
Somnade som en stock kl 23, hade kattfan i sängen och att inte somna till hennes kurrande är omöjligt. Ganska mysigt med en kurrande katt som ska ligga precis vid örat på en. Dock lite mindere mysigt att vakan till av att katten hugger en lite i tårna. Nu ska jag kasta in en maskin tvätt och kolla igenom färgutbudet i varmförådet, mer projekt på G..
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0