Elding pågår

Igår drog jag en sväng med Chevan, raggade upp Linda och drog en repa på by'n!
När robin sa att jag fick låna den så trodde jag honom inte först, men med de största leendet på läpparna drog jag iväg.. "skulle bara köpa godis till mitt fredagsmys",
 
När jag landade hemma i soffan åkte Robin ut med chevan.. Mitt fredagsmys i soffan blev kort, somnade innan 21.. Så godiset står kvar på sin plats! I morse vaknar jag av att Johnny ville upp och leka, men jösses vad kallt de är inne, det blåser storm här! (Kanske för att jag har en åker och numera ett kalhygge som granne...) Fick tända upp i kaminen och dra igång värmepumpen. Frukost med raggisar på, sen bar de av på möte!
Kan säga att framtiden känns ganska bra nu, jag tror inners inne att det kan bli bra.. trots att jag är livrädd!
 
 
Nu ska jag iväg till öregrund och sen en repa i östhammar!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0