Driftigt av mig!

Här hade jag tänkt skriva ett flachigt inlägg om hur driftig jag varit i helge.. Men nä! Driftigheten gjorde jag av med i helgen,så istället får ni en otroligt fin bild, men lite text!
söndagen spenderades hemma, med Islandshäst SM direktsänt från Wången (Östersund) och en massa att göra så lyckades vi få dagen att gå. Fina hästar och en bra sändning! Johnny kollade mycket han med, han övade på att gnägga och klappade händerna åt alla fina hästar.. (Hoppet om en islandshästryttare finns)
 
Ni ser den där "byrån"(Möbeln under tv) eller vad vi nu ska kalla det. Den ska jag slipa ner och göra om! Har ni några förslag på hur jag ska göra? Ös på med förslag nu! I den där vackra gammla byrån från tidigt 1900-tal (kommer från Knutby, jag köpte den från Facebook köp och sälj för 100kr) hade jag tänkt gömma DVD, Skrivare, Filmer och i lådan får tändare till kaminen ligga. En del ljus ska gömmas där också, så att dom finns nära tillhands när höstmörkret kommer) Kan medela att den där lilla byrån väger bly och den rymmer mycket saker! Perfekt om ni frågar mig.
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0