Blä

"Det blir nog bra tillslut, och är det inte bra så är det inte slut" Det sa den underbaraste männsikan till mig igår! Ja och så sant det är, Det kommer jag leva länge på.. Unngefär lika länge som att den där damen sa att jag va söt.
Tänk att små saker i vardagen kan bli så "stora" grejer.
 
Känner mig som sämsta mamman/hundägaren ever idag! I morse vaknade johnny och var lite grinig, han har ramlat ett antal gånger idag och har bitit på alla leksaker (Tänder på väg IGEN) När vi skulle ut med Kingen så vägardes det att åka vagn, jag spännde fast honom och började gå.. Men efter en stund så gick det inte att vänta ut honom. Jag vände! Kingen stackarn fick snällt följa med hem utan att "ha gjort det han skulle"
Väl hemma ville Johny bara vara på mig... Så jag ringde min mamma som var snäll och kom över så jag kunde ta ut Kingen! TACK MAMMA!
 
Men hur dålig som mamma kan jag bli, känns som att jag helt plötsligt behöver sätta Kingen i andra hand! och jag räcker inte till känns det som..
 
/sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0