Tårt feber!

Okej, åter igen den där tårtan jag gjorde!
Nu har fler ätit och har gillat den, då antar jag att det var ett bra val av smakkombinationer!  Nåväl, nu blicker vi frammåt!
Om några månader fyller Johnny år, vad ska man göra för tårta då?
Jag tänker lite så här kring teman.
*Blå
*Kungakrona
*Prins
*Glitter och diamanter
Och den ska inte vara för söt! Alltså gärna något uppfriskande! istället för tuung gräddsmak med inslag av socker!
Lite samma tema som Dopet
 
Har ni något förslag?
/Sandra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Jag tror jag skulle gjort något i stil med passionsmousse som fyllning. Och sedan ljusblått marsipantäcke, bildtårta med Johnny på och en krona i 3D i ett av hörnen av bilden :)

Svar: Åh, låter ju super bra! :) Nu måste jag spåna vidare i de där :)
Sandra

2014-01-27 @ 13:49:09 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0