Morgon

På morgonen när lilla Johnny väcker mig så smälter jag och ler resten av dagen! MEN när robin blir väckt av johnny så är det pust,frust och stön. Morr och fräs! En sån sak kan förstöra min dag totalt! 
Då blir jag arg på robin för att han är negativ mot Johnny också kan kriger vara igång!
Och ni som tänker försvara Robin med att han jobbar och går upp tidigt, och kommer hem sent! Glöm dom komenatrerna!
 
vi går upp samma tid och att "Bara vara mammaledig" kan få vem som helst att krokna! (MEN ACK SÅ UNDERBART) Robin går i regel isäng efter mig, men det är hans egna val! Är jag trött så går jag och lägger mig i tid på kvällen, men det kan nog inte han ? Jag vet att Johnny inte tar sovmorgon i första taget, alltså får jag anpassa mig, och det gör jag mer än gärna!
 
Visst kan det vara tungt att kliva upp ibland, men med en liten älskling som ler och killar mamman på fötterna så smälter man ju omgående och blir glad!
Han har börjat konstra med att släppa händera!
Mamma blir nervös, UNGE! <3
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0