Mitt bästa 12slag!

Nyårsafton bestod av 3-rätters med Familjen W.
Menyn för kvällen började med Förrätt: Snittar med Pepparotsost och olika italienska skinkor. Varmrätt: Entrecote med popatisgratäng. Efterrätt: ChokladMouss med nötkross
Toppa allt det där med trevlig sällskap, bubbel och  underbara barn (En lurvig hund me) så har ni en perfekt nyårsafton.
 
Johnny somnade i vagen vid 19 efter nattvällingen. Men vid 22 tiden smällde några av rejäla fyrverkerier så de dundrade i hela kåken, så Johnny vaknade. (Hela grejen med att somna borta i vagnen för första gången inför natt + smällare inte var någon bra idé)
 
Men vi packade ihop och åkte hem, han somnade om i bilen och sov bra i sin säng.. Tills några här smällde av stort fyverkeri(trodde det var lungt på landet) så där låg jag i sovrummet med en orolig bebis helt själv. Eller ja, utanför sovrummet hade jag en nervös hund och en halvgalen katt. Så mitt 12 slag bestod av att lugan bebis. När Johnny äntligen var lugn och sov så var det de bästa 12slaget någonsin!!
 Johnny stod själv mot soffan och dansade på morgonkvisten.. Söta underbara unge! Och jag hade utsläppt hår, det ni! (Dock åkte det upp i en toffs efter 20 min hos familjen W.) Och den har vi min hemgjorda efterrätt! Första gången jag gjorde egen Mouss, men den blev god! Lådan använde vi för att frakta efterrätten till bruket.
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0