Kalaset i bilder

Kalaset i skogen blev trevligt, precis som vi trott! (Synd bara att isen är osäker..hade velat åka skridskor)
Bränboll, skoteråkning, fika med varm choklad/kaffe, och grilla korv. Det är grejer de!
 Johnny skötte sig utmärkt, och kingen med för den delen. Johnny var med gnaska länge innan han somnade i vagen, skönt att somna ute!
I söndags var det pulkaåkning här hemma för Johnnys del, Kingen och tussen kollade på och funderade lite vad som hände. Pulka är något som Johnny gillar!
Jag skulle vända på en lite skogsväg med min bil, någon annan hade redan vänt där.. Men min bil va för låg så jag fastnade lite.. Tur att robin åkte bakom med Pickisen och kunde dra upp mig och Johnny! Annars gick det bra.
 
/Sandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0