Bakat och pulkapremiär

Nu ni, har jag fyllt upp kylen med Chokladbiskvier, typ 63 st! Inte illa för att vara mig (och Linda) en Fredagkväll med både karl och unge hemma. För att vara första gången blev dom bra tycker jag.
vilken dag som helst ska jag ge mig på andra goda bakverk.. Robin fyller ju år snart, så då kan man ju baka en massa goda saker! Ska göra en tårta också, lite fundersam på vilka fyllningar jag ska ha. Och hur jag ska designa den.. den kommer iallafall inehålla cohoklad.
 
Har haft en underbar helg!
Och det har kommit snö, vilket innebär att vi har hatf pulkapremiär här hemma
 Tussen var lite lätt sur över att vi var ute i snön, så hon intog platsen under vagnen medans vi åkte pulka och lekte i snön! Kingen älskade det.
Kingen är förövrigt bra i benet nu, men vi tar det lungt en stund till för säkerheten!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0