shorts väder!

+2 grader, molningt och mycket dimma, med andra ord det är lite lätt ruggigt ute! DÅ har jag och den lilla arvsmassan en fight inne om att vi ska sova...
 
Rond1: Lägger ner johnny i vagnen, han panik skriker så att han knappt får luft.. Jag ger med mig, tar upp honom och testar ha honom i knät och sjunga väldigt lungt..(uta resultat) Släpper ner ungen på golvet så han får leka.. Han får då tag i dator och lyckas radera en av mina bästa spellistor på spotify!
*Morr,fräs och räna till 10*
1-0 till Johnny....
 
Rond 2: Lägg ner Johnny i vagnen, åter igen panik skrik och kasta nallen typ 5 ggr och blir lika arg varje gång nallen försvninner! Jag kan ju inte ha en panikskrikande unge i en vagn.. så jag kastar mig ut genom dörren, på med filtar och regntecke på vagnen. Gå ett par varv runt huset i shorts för att arvsmassan ska sova.. och vet ni, efter 15 minuter sov han!!
1-1 till Mamman och Johnny!
 
Att gå ut i shorts 14 februari +2 grader och dimma för att liten ska sova bra, det är väl kärlek det?
(Anledningen till att det blev shorts var att jag hade inget annat på mig och när det blir panikskrik så börjar man inte leta kläder...)
En bestämmd herre, men du mamma vinner du inte över! <3
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0