konstigt

I går somnade johnny vid 20,30 och i morse kl 05,30 sov han fortfarande! Jag gick in med mitt täcke och la mig på golvet i hans rum bredvid hans säng, kl 06,00 när han vaknade  kramades vi en stund, innan vi gick raka vägen på leklådorna!
 
Ni kanske tycker att jag är knäpp, men jag saknade min lilla prins så OTROLIGT MYCKET! Och att tränga mig ner i spjälsängen kännde jag inte var på sin plats.. så golvet i all ära! Efter lite lek blev käkade vi frukost tillsammans innnan vi (ja johnny hjälper till ganska så bra) dammsög huset.
 
Alltså i morse när vi vaknade så kännde jag mig dålig, som om jag "glömt" Johnny i natt.. för i 1 veckas tid har han vaknat ett par gånger under natten (snorig och tänder på G..) Så istället för utvilad kännde jag mig orolig och otillräcklig, trots att han sovit hela natten.  Konstigt hur man kan känna!
 
Kok kaffe, kaffe på riktigt! Sååå mycket godare!
Vad gör man idag då? Solen är på G men lite kallt.. inte vill vi sitta hemma och damma iallafall...
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0