Frågan är

"magsjukan" va nog inte det ändå.. För igår kväll så kunde jag äta, och behålla det! Och idag känns det iget alls.. och R. kom på att maten jag åt i söndags kanske var dålig (Beasås inblandad..) Så vi hoppas väl att det var så, och än så länge är alla i familjen pigga och glada!
 
I morse tog vi en promenad till Ån, så skönt att komma ut och få friskluft! (då gårdagen blev inne hela dagen, va inte ens till postlådan..)
 
Resten av dagen får vi leka här hemma för att vara säkra på att inte smitta (jag vet ju faktiskt inte hur det var..!) och man ska vara försiktig och respektera att andra människor kanske inte vill ha ex. magsjukan!
 
 
Vattet solen och hela miljön var så underbar!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi har också haft nåt magsjuke-liknande. Amanda hade för tre veckor sedan, hon kräktes på natten en sväng men sen blev det inget mer. En vecka senare kräktes jag på kvällen, men sen var jag pigg dan efter. Och nu förra veckan hade Markus, kräktes ett par svängar på kvällen, men dan efter fick han behålla allt han åt. Märkligt att det blev så kortvariga svängar, och ännu märkligare att vi inte fick samtidigt utan med en eller två veckors mellanrum...

Svar: Konstigt de där...har för mig att magsjukan höll i några dagar, men ioförsig skönt att de går fort.
Sandra

2014-02-25 @ 11:21:20 // URL: http://hemtillfamiljenleven.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0