Vardagen

Det känns så konstigt att vara hemma ensamen utan barn (bara Morris som ligger här och spinner) Snart ska jag hämta hem min prins från dagis, han har "varit där på riktigt" idag, både Lunch vila och mellis samt en massa bus. Jag har jobbat och det känns riktigt bra att försöka få rutiner i vardagen efter Mammaledigheten. Nog saknar man alla mys stunder, men jag kan känna att man tar mer vara på dom nu. Man lixom njuter lite extra! (jag jöt förut också, men då var det ju "min vardag")
 
Har lite beslut som ska tas, känns både jobbigt och bra. -Man får tänka frammåt!
Nu måste jag sluta skriva, morris blir lite lätt galen på att jag rör fingarna(Katten vill äta upp mig)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0