Update

Snor, Sor, host och fräs! Ja typ så är det för min del just nu.
Efter jobbet har jag lekt med Johnny och sen deckat när ha gått och lagt sig! Det är grejer det.
 
Men snart så kanske den här förkylningen ger sig, har inte ork och tid med det förkylning. Ni förstår att lilla Johnny har börjat på dagis (inskoling pågår) och jag har börjat mitt nya jobb! -Som jag trivs! Bra kollegor och busiga barn, precis som det ska vara! (Dock så vill vi slippa förkylningsbacillerna nu!)

Kingen har blivit dålig(är på bättringsvägen nu) Men elaka baciller i hans öra gjorde att han behövde sövas och spolas samt kollas ordetligt. Nu har vi nya örondroppar och smärtstillade. Man märker att han snart är sitt valiga jag, han och katten har börjat jävlas med varandra igen.
Såhär speaderade jag en kväll! Varmt bad, Trucker tidning, och ett glas loka!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0