Hösten är här!

Nu är officiellt HÖSTEN här, Eldfesten har passerat och det inebär att hösten är kommit! Jag tar emot hösten med glädje då jag är väldigt nöjd med min sommar. Dock tror jag det kommer finnas varma dagar och ljummna kvällar kvar en stund till. Under semster-sommaren har vi badat en hel del, varit på furuvik, och lite andra små dagsutflykter. (men jag själv frog iväg till Ullared med brudarna!)
 
Hoppas er sommar har varit lika fin som min!
 
Får inte glömma att berätta om vår nya familjemedlem! Morris, en kattunge som har flyttat hit.
Johnny och Morris har blivit superbra kompisar, ja faktiskt redan från dag 1!
 Sådär kan man ligga och sova inne på golvet (sacosäck unnder) en varm sommardag! Jag kollade till Johnny och såg då att Morris hade lagt sig där han också, det är kärlek det!
Det underbara påslakanet som liknar ett lapptäcke fyndade jag på ullared för 99 kr och jag bara älskar det, mer Lapptäcken åt folket!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0