galen katt

Åh, gårdagens inlägg blev aldrig publicerat ser jag nu.. och jag tänker inte leta upp det, för allt körde ihop sig igår på bloggen.. Nåja!
 
Jag som tydligen blivit fryssen av mig får börja dra på en tröja när man ska ut, såå mysigt! Njuter lite av det faktiskt.
Igår tog jag en långpromenad med Kingen, jag var smart och tog på reflexväst när jag gick (eftersom jag aldrig vet hur långtr jag går så tar man det säkra före det osäkra) Och det hann bli mörkt inan jag var hemma så ett bra val av mig. Ja, jag tycker man ska synas i mörkret.
 
Nu har jag och johnny haft morfar på besök, så nu sover Johnny gott i sängen, jag hoppas att han är på bättre humör när han vaknar, han har 2 tänder på gång och är innte direkt på toppenhumör då, kanske gör det ont.
Själv ska jag också vila, sovit som en kratta i natt och i morgon börjar jag jobba igen! Spännande..
Image by undefined
Vår galna katt! Balansera på tv'n var grejer det!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0