Fönstertvätt är lätt!

Nu är jag på fötterna igen! Tror jag lyckats blivit av med dom värsta förkylningsbacillerna!
 
Nu ska ni få höra något riktigt ballt, håll i er...
Idag efter jobbet och middagen och ett besök hos min favorit "gammelmorfar" så har jag putsat alla fönster på huset (invändigt och utvändigt) med johnny som sällskap! det var enkelt, snabbt och smidigt med en Kärcher. Ni som sett reklamen, (dom ler och gör det snabbt, utan spill) den är såå rättvis, det stämmer!
Förut behövde jag barnvakt och ett sjuhelvetes tålamod när fönstren skulle putsas, nu skulle jag bara testa ett fönster, men drog av alla fönset på kort tid (OCH BRA RESULTAT!) WOW säger jag bara! Ni som inte har en Kärcher, köp en! eller ring mig så fixar jag alla fönster på nolltid. Jag är imponerad!
Kärcher, makes a difference!
 
Efter som att fönsterna gick så snabbt att tvätta så hinner jag med en massa annat nu ikväll! Eller kanske mer tid på soffan... ;) jag är ju faktiskt lite förkyld så jag har all rätt att ligga här!
Puss på er!
/Sandra
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Näej! Jag har också en sån... HELT VÄRDELÖS! Tacka vet jag en hederlig trasa och skrapa! Den där är tung och klumpig, låter illa och ger konstig arbetsställning... jag fattar inte att folk tycker den är så himla bra?! Men kom gärna och tvätta mina fönster om du har lust! ;-)

Svar: Haha, så olika man kan tycka om samma produkt! Tur att smaken är dom baken... faktum är att det var kul.. haha! ;)
Sandra

2014-08-25 @ 20:39:46 // URL: http://hemtillfamiljenleven.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0