Tips från coachen!

När jag slutade amma och gick över till Ersättning så var jag rätt så obekväm med att alltid ha tillgång till varmvatten.. Jag blev nästan "skrämmd" för att åka iväg. "Tänk om Johnny blir panikhungrig och vill ha mat på störten" Jag hade behövt en handbok om hur man får med sig allt på ett smidigt sätt... Finns det sånna?
 
Men några råd till er!
 
*Köp en Termos som är liten och smidig (Ska rymmas i skötväskan!)
*Ha en enkom flaska med kallt vatten med, så att du slipper paniken över att ersättningen är för varm!
*Vällingdoserare med rätt mängd pulver till flera måltider
*1 flaska som är Ready to eat
 
Ha som rutin att allt ska vara påfyllt, så du inte åker iväg med tron om att du har allt med dig...
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0